Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2014 11:44 - Заклинанието против дъжд най-сетне помогна, но пък почивните дни свършиха
Автор: donchevav Категория: Забавление   
Прочетен: 1263 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 07.05.2014 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Благодаря на всички, които през изминалите  няколко дни помагаха да правим магията:)))) за спиране на  дъжда, включително на сиамката Мими, на която май не дължим толкова много: тя слушаше „Черни котараци” на Миленита , докато ние призовавахме „Нека да е лято” с едноименната песен на „Тоника”:)))))

      И слънцето дойде. Тази сутрин надникна в моя прозорец точно в 6.10 часа /4 минути беше пътувало от морето до моя град в подножието на Централен Балкан/ и аз разбрах, че думите, с които призовавахме лятото, не са отишли напразно. 

      Реших да го отпразнуваме – този път с песента на Мими Иванова "Слънцето е в моите коси".     

      Поздрав за всички вас в този първи работен ден след поредните дълги и дъждовни празници! Слънцето е вече тук - да му помахаме с ръка! Здравей! 
      Да ви е спорна трудовата седмица!
      Хубав ден, приятели!

 

 

 






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Здравей, Вени!
07.05.2014 13:49
Със смесени чувства - радост, че заклинанието е помогнало и е събудило Слънчо:) Тъга, която винаги изпитвам като слушам Гого от „Тоника“!
Хубав ден!
цитирай
2. donchevav - Да, така е, . . . и аз съм със смесени ...
07.05.2014 17:06
Да, така е, ...и аз съм със смесени чувства. Но трябва да се говори за тези хора, да се пускат техните творби - за да продължават да живеят сред нас чрез постигнатото в живота. А може би трябва да сменя видеоклипа - постига обратния ефект - натъжава ни:(((( Благодаря за изразеното мнение! Поздрави!
цитирай
3. paciencia - Вени,
07.05.2014 19:28
Сега видях, че си сменила клипа. Явно не съм се изразила добре. Много ми беше хубаво, макар и тъжно да послушам Гого. Аз често си пускам негови клипове. Не бива да го забравяме. Каква я сътворих без да искам!
цитирай
4. donchevav - Не-е-е, недей така - ти много точно ...
07.05.2014 19:49
Не-е-е, недей така - ти много точно си се изразила, Вася - смесени чувства. Аз правих този постинг в един свободен час / между куп други неща/. Не че се оправдавам, но някак не влязох в настроението - не усетих разностилието, чувството на радост, лекота, фриволност - от една страна, и незарасналата рана, тъгата по загубата - от друга. Нещо, което веднага ме халоса по главата, като прочетох какво съм натворила. Извод: в службата се занимавай само със служебни дела:))))) Поздрави! И пак - не беше заради тебе - не си слагай този кахър на душата! Прегръдки, мила Paciencia! Хубава вечер!
цитирай
5. mt46 - Вени,
05.12.2022 23:04
този и следващите 3-4 постинга ги виждам за пръв път. Явно през май 2014 г. не сме се познавали... :)
цитирай
6. donchevav - този и следващите 3-4 постинга ги ...
06.12.2022 00:08
mt46 написа:
този и следващите 3-4 постинга ги виждам за пръв път. Явно през май 2014 г. не сме се познавали... :)


mt46 написа:
този и следващите 3-4 постинга ги виждам за пръв път. Явно през май 2014 г. не сме се познавали... :)


Да, Марине, първият ти коментар при мене е от 5 юни същата година - проверих:))) за "стихото" "И сянката моя бяга от мен" от 31 май. Благодарна съм ти за поощрението, за позитивизма:)))
Хубава вечер и весело посрещане на светлия празник Никулден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3073902
Постинги: 330
Коментари: 7838
Гласове: 53701
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930