Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 14:11 - Правим заклинание срещу дъжда - "Нека да е лято!"
Автор: donchevav Категория: Видео   
Прочетен: 1461 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 06.05.2014 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Приятно е в трескавия предпразничен ден, заети с подготовката за утрешния Гергьовден – например  правенето на торта, да си пуснем хубава музика. Хубава – хубава, колко да е хубава – и най-важното – каква точно да е тя, имайки предвид и този дъжд навън.
    Дъждът....е-е-е, прекалява. Пуснала съм парното, светнала съм лампата - поглеждам към датата на монитора - няма грешка - 5 май! Не 5 ноември...  Един ден преди Гергьовден, един месец преди морето.. .  Там водата - да, там водата е със заветните 27 градуса, а пясъкът пари, пари под краката даже и  през джапанките...и... 
    Трите жълтъка в купата за разбиване ме гледат с тъжни немигащи очи, сякаш ме питат къде им е обещаната чаша захар. Другите три лежат на плота и изобщо не ме гледат - още не съм ги отделила от белтъците. Споко. Всяко нещо по реда си. И захар ще има, и маскарпоне, и ром  - щом съм обещала. И хубаво време ще има - щом синоптиците са обещали - още другата седмица, като свършат празниците - тъкмо за работната събота. Но нищо. Всичко ще си дойде на мястото. Нека само дойде лятото....Охо, нека то само до дойде - ей това ще бъде празник. Купон нон стоп...
      Трите жълти очи ме гледат насмешливо - не вярват. Или пък вярват - че не съм добре, щом си говоря сама...Всъщност те ще видят по-скоро от мене лятото - след малко още - като им предложа - без право на отказ -  водна баня на печката.
    Захващам се за работа : "Хей, очички, хей ги три...". Не, май не беше така - днес не ми върви и песента. А, чакай, ама какво стана с музиката? Нали щях да си пускам някаква музика - така - за разкош, докато джуркам тия присмехулници яйца. А и против депресията - вече цял месец вали... И какво предлагате да пусна? А-а-а-, да бе,  как не се сетих сама!

"Нека да е лято!"
Супер! Приемам! Нека да е лято! 

Каня ви и вас, мои гости в блога, да послушаме безсмъртната песен на "Тоника".

      Момент, сега пък сиамката, настанила се на рамото ми от един час /сигурно в някой от миналите си не знам колко живота е била маймуна/, чака да гледа как се прави торта тирамису. Какво искаш пък ти бе, Миме? Не била съгласна. Иска нещо за котараци. Добре-е-е-е, за тебе, котко, песента на Миленита "Черни котараци".

     Нека да е лято...
     само да е лято...
     Искам да е лято
     всеки път.
 
/Повтаря се три пъти - да хване магията ред/
   
 








Гласувай:
7



1. benitta - :)))
05.05.2014 14:37
Еей, страшна си!
Благодаря за пълноценната информация, за песничката и за хубавите емоции, които ми създаваш, когато ти дойда на гости!
Слънцето е в теб, а навън да си вали...
Поздрави, Вени!
цитирай
2. donchevav - Благодаря ти, Бени! Радвам се, че си ...
05.05.2014 15:06
Благодаря ти, Бени! Радвам се, че си тук! Искам да ми гостуваш по-често - толкова ми е хубаво, когато си тук! Чета коментарите ти, които ми звучат като чуруликане на птичка,и завижда на хората около тебе! А когато ми е тъжно, си препрочитам твоите разказчета - без този за съседката - от него ми става много-много тежко - всеки път...тъжно и безсилно...
Обичам твоя позитивизъм и безгранична енергичност! Благодаря ти! Поздрави и усмивки!
цитирай
3. precoria - Благодаря за Миленита и за поздр...
05.05.2014 17:32
Благодаря за Миленита и за поздравленията от блога на Монарх199.И там съм ти благодарила.Благодаря за приятелството!
поздрави!

цитирай
4. donchevav - Мила Precoria, аз на свой ред трябва ...
05.05.2014 17:52
Мила Precoria, аз на свой ред трябва да ти благодаря - за коментарите, за хубавите думи за учителското съсловие - такива, признай, не можеш да срещнеш често сред обществото днес:(((, но най- вече за приятелството ти! Ти ми протегна ръка, когато ми беше най-трудно - в началото, когато никого не познавах. Благодаря ти! Весело посрещане на празника!
цитирай
5. paciencia - С усмивка и удоволствие ти гостувах:)))
05.05.2014 21:31
Неизчерпаемо е доброто ти настроение! И заразно също:)
Толкова увлекателно разказваш, че ще се пристрастя към блога ти! Благодаря за Миленита и „Тоника“!
Нека да лято, Вени!
цитирай
6. donchevav - Е, чак пък настроение - в този дъжд! ...
05.05.2014 22:28
Е, чак пък настроение - в този дъжд! Но "Нека да е лято" винаги бих слушала с настроение. А другото всичко е истина - и за яйцата, и за котката. Тя още е на рамото ми и ме тероризира. Поздрави от нас двете за тебе с пожелание за добра и уютна вечер!
цитирай
7. photostories - Кога ли пък на Гергьовден е било с...
06.05.2014 08:09
Кога ли пък на Гергьовден е било слънчево?:)))))
В моя дом на "този сезон" му казваме Гергьовденските дъждове.:))
Поздрави.
цитирай
8. donchevav - E, нали знаете - няма нищо по-хубаво ...
06.05.2014 08:27
E, нали знаете - няма нищо по-хубаво от Гергьовските дъждове! Всяка капка била жълтичка! Само че то май точно днес се кани да спре:((( Ако вчерашните дъждове се излееха днес - щяхме да плувнем в реки от злато, ама пак ще ни се размине! Весел празник! Да уловите сто хубави мига в обектива и да ни ги покажете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3062840
Постинги: 329
Коментари: 7834
Гласове: 53628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930