Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2014 08:55 - Да измиеш очи, да намокриш мустаци
Автор: donchevav Категория: Видео   
Прочетен: 1139 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 04.05.2014 16:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   ***
Някаква фобия?
От водата например?
ОК, познато ми е! Съжалявам!
   
      Моята котка Мими Иванова е най-умната сиамка на света. Интуитивна и интелигентна. Игрива и глезлива. Възпитана - до момента, в който разбере, че друг се опитва да контролира положението - тогава се превръща в тайфуна Мими - истинско цунами - природно бедствие в действие. В интерес на истината, в последно време водим мирно съвместно съществуване - може би защото котката порасна, може би защото стопанката й поумня - все едно, между нас цари нежност, разбирателство и хармония / е, с малки изключения:)))/. Така си живеем - възпитавайки се една друга в толерантност, учейки се от грешките си  - и може би ще дойде ден, в който ще изляза сред хората и няма да се притеснявам, че съм цялата  отново в драскотини, че пак съм дале-е-е-е-че от изискана дама с тия ръце))).
      Едно сиамката Мими Иванова не можа да научи - да се наслаждава на къпането. Не че не обича водата - не-е-е-! Още като малка реши, че няма да пие предварително налята вода, колкото и прясна да е. И понеже пиенето й отнема 3 минути, а аз все ги нямам тия минути да  подлагам шепа на чешмата, научи се сама да си пуска и спира водата / при нашата батерия е елементарно/. Сгъне в шепа лапичката си и пие. Пие, пие, после започва да плиска лицето си, да търка мокрите си очи и мустаци и пак да плиска. Истински сутрешен тоалет!
      Направих запис на този ритуал. Записът се оказа много лош, но за съжаление все не ми остава време да направя нов.
       Ето сутрешния тоалет на Мими.
      С него се изчепват всичките доброволни контакти на сиамката с водата. Иначе влиза сама във ваната, да - но да се наслаждава на къпането - абсурд! Елате само да гледате!
      В следващото видео от младежките години на сиамката Мими  ще видите как тя хем пие вода, хем мие очите:))) и бърза, бърза -- да не би да реша, че не е достатъчно, че трябва да се изкъпе по-основно - във ваната например.





Тагове:   вода,   наслада,   къпане,   сиамка,


Гласувай:
11



1. katan - Поздрави на теб и Мими!:)
03.05.2014 10:53
Все едно видях моето полусиамче ГРЮН!
Полу - защото майка й беше истинска сиамка с паШипорт, а баща й - комшия:).
Но пък ми роди едни прелестни, красиви, с огромни сини очи сиамчета.
Думата ми е за водата - само веднъж ми позволи /ами позволи!:)/. Беше излязла на стълбите и се загубила някъде по етажите.
Като я намерихме я изкъпах. Бяха писъци, врещене, съскане, драскане, опити да ме нахапе:))), но все пак успях.
Избърсах я и включих сешоара да я изсуша. Тогава ... Тогава избяга и се скри някъде. Изключих сешоара и тя малко по-късно дойде в скута ми да се изкъпе по нейния си начин:))).
Изблиза всичко от себе си.
После научих от една ветиринарка, че коте не се къпе!
Аз освен това й образувах фобия и от сешоар.
Като гледах клипчето се усмихвах, защото ГРЮН правеше подобни номера.
Беше голяма чистница! Често след излизането ми от банята идваше да ме доокъпе:). Зер това водата не е най-добото!:))).

Поздрзрави отново на теб и Мими!:)

цитирай
2. donchevav - Здравей, Katan! Абсолютно си права ...
03.05.2014 11:17
Здравей, Katan! Абсолютно си права за отношението на котките към водата. И аз мисля, че те се почистват много по-добре с език, отколкото ние бихме ги почистили с шампоан. Дори мисля, че е вредно. Само че има котки, които много обичат водата, плискат се, играят, дори плуват - едно коте в едно видео плачеше, като го вадеха от водата и се връщаше само:))). Мисля да пусна това видео някога.
Не пишеш какво стана с Грюн- сигурно вече я няма, щом пишеш "имах". Съжалявам. Аз имам полусиамски котарак Синеочко - чудесен е - бял, със сини очи, едър и силен, но не носи характера на майка си. Ох, като започна да пиша за котки - нямам спиране:))))
Благодаря за хубавите думи в коментара и за съпричастността, благодаря от мое име и от името на Мими за поздравите. Поздрави и от нас!
цитирай
3. valeska - :))
04.05.2014 14:18
Прочетох и погледах с удоволствие!:)
цитирай
4. donchevav - Благодаря, че ми гостува, Valeska! ...
04.05.2014 16:21
Благодаря, че ми гостува, Valeska! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3068903
Постинги: 329
Коментари: 7834
Гласове: 53687
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930