Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 07:01 - Пред бруталните котки благородните кучета трябва да отстъпват, нали?
Автор: donchevav Категория: Видео   
Прочетен: 1307 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 11.04.2014 01:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обичам кучета! Обожавам кучета! Ама какво да направя - като клипът е такъв - показва как интелигентните, чувствителни и възпитани кучета отстъпват пред агресията и нахалитета на истеричните котки! Така и трябва - по-големият винаги трябва да отстъпва - благородството повелява това! Но трябва да признаете - понякога ситуациите са доста глупави - за кучетата.





Тагове:   котка,   куче,   благородство,   стах,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - crazy !!!
10.04.2014 08:58
Mthf....
цитирай
2. donchevav - Абсолютно:)))))). Поздрави!
10.04.2014 10:13
Абсолютно:)))))). Поздрави!
цитирай
3. donchevav - Sorry!
10.04.2014 10:38
Обичам кучетата - винаги съм имала поне две. В момента имам немска овчарка Сара и питбулка Джаки и ги обожавам, както личи и от постингите ми. Имала съм ротвайлерка, коли, тигрова боксерка, добермани . Имам и котки, и гълъби. Но от 4 години у нас живее котка сиамка и това променя много неща:))))) Поздрави!
цитирай
4. milady - иматее толкова мн. животни, ..верно ???!!
10.04.2014 11:05
сама ли се грижите за тях, г/жо..
Леко съм зашеметенаа , хммм...
от вашата ЛЮВов и Енергиия ...
ПОздрави /Джули
цитирай
5. donchevav - Здравейте пак, Milady! Благодаря ...
10.04.2014 12:14
Здравейте пак, Milady! Благодаря за проявеното внимание. Съпругът ми има стотици гълъби - предимно плевенски и варненски /породи/ - елитни и селектирани. Двамата отглеждаме двете ни кучета, които са непримирими едно към друго / и двете са едри, силни, независими/. Интересното е , че живеят свободно /не на верига/ в два съседни наши двора с междинна вратичка, която се отваря и в двете посоки само с едно бутване с муцуна - но и двете не си го позволяват - зачитат чуждата територия. Извеждаме ги сутрин и вечер / но поотделно!/ на едночасови разходки - 6 км. край реката, и бягаме с тях :))). Консултираме храната им с чичо дактор - принципът е тя да бъде добре балансирана. Пият витамини и обезпаразитяващи и т.н. Обожаваме нашите кучета. А котките си гледам сама. Сиамката спи при мене /тя си мисли, че е обратното/. Имам още три котки в другата част на къщата /имат собствени помещения/ и други две в двора/но също мои, не контейнерни/- те предпочитат по-свободна организация на живота си. И това е всичко. И, както личи и от постинга ми от 09.03 08:56 - Малко смешки с видеопрезентация - мое производство:))), всички живеем сговорно и щастливо /без прасетата/:)))))) Хубав, усмихнат ден под пролетния дъжд! Поздрави!

цитирай
6. donchevav - Извинете - Джули /едва сега видях ...
10.04.2014 12:17
Извинете - Джули /едва сега видях името под коментара./ Аз съм Венета. Поздрави, Джули!
цитирай
7. amrita - оооо, милите. . . хем съм се смяла, ...
11.04.2014 14:40
оооо, милите...хем съм се смяла, хем ми стана жал :)))
цитирай
8. donchevav - Да, така е! Аз обичам кучетата - имам ...
11.04.2014 15:15
Да, така е! Аз обичам кучетата - имам и кучета, и котки вкъщи. Определено смятам, че котките са много по-коварни и по-агресивни. А после - ходят на куц крак и ближат пострадали лапички - истински жертви! Някои хора в блога не ме разбраха - помислиха, че се подигравам на кучетата. Нееее- няма такова нещо. Макар че...има нещо инфантилно в поведението на силно, но отстъпчиво и разколебано пред авторитета на котката куче- не мислиш ли:)))? Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3062853
Постинги: 329
Коментари: 7834
Гласове: 53628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930