Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2014 07:23 - Гълъбов пух по пътя ни лунен
Автор: donchevav Категория: Поезия   
Прочетен: 2605 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 29.03.2018 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЧРД
на този, който все още ме води
по гълъбов пух към Луната
image



Казваш, че имаме всичко и аз
вярвам в това – но все гледам луната

как пълна-препълнена, намига към  нас,

но нямаме шанс – вкопани в земята.  

Луната – Земята – денят ни – нощта –

с прибежки животът край нас отминава.

Ту хванем му края – ту пак за беда

опашката дяволска в нас контра остава.  

И мислим си – споко – и утре е ден,

и лягаме кротко, бесовете приспали,

но в утрото дебне зад вратата стаен

нов възел от грижи – и пак на педали.
 

Не, няма да стане – животът пред нас

превърнахме в ластик - да ни заблуждава,

че още е дълъг, опъвайки с бяс
парчето, което все по-малко остава.
 

Сменихме горенето в делника къс

с празно очакване, с надежди неясни.

Към риск и печалба изгубихме хъс –

дори да поспорим е вече опасно.
 

Аз с котки, ти – с гълъби – тъй се тешим,

че нещо в живота си все още правим.

И май не остана за какво да скърбим,

какво да запомним, какво да забравим.
 

И все пак, когато изгрее луна

и влезе в очите ти светла пътека,

аз виждам  как тръгва по нея една

душа още млада, ефирна и лека.
 

И слагам в дланта ти аз моята длан,
повярвала – имаме шанс и надежда.

С гълъбов пух е пътят постлан,

по който към лунния свят ме повеждаш.

 

19.04.2014 година






Гласувай:
5



1. ok3223 - Чудесно стихо ...
19.04.2014 19:13
Не бях чел тук толкова хубаво стихо.
Моите поздравления,госпожо.
цитирай
2. donchevav - Благодаря, всъщност на моя съпруг ...
19.04.2014 19:49
Благодаря, всъщност на моя съпруг не му харесаха - каза, че стихотворението е много тъжно. А аз така го чувствам - и мислех, че завършвам оптимистично :))))
Благодаря, че се отбихте в моя блог, господин ok3223! Весели празници!
цитирай
3. precoria - С гълъбов пух е пътят постлан, по ...
19.04.2014 23:31
С гълъбов пух е пътят постлан,
по който към лунния свят ме повеждаш."
И аз казвам същото.Прекрасен стих,топъл,пухкав...!
Подходящ за случая!
Поздрави от мен!
цитирай
4. donchevav - Благодаря, Precoria! И аз така се ...
20.04.2014 00:22
Благодаря, Precoria! И аз така се чувствам - но моят съпруг не бе поласкан от това - каза, че му звучало тъжно...Мъже! Искат всичко да им е едно към едно - просто, ясно, старателно сдъвкано. Поздрави и от мене!
цитирай
5. benitta - Да ти е жив и здрав!
20.04.2014 20:48
Мъжете рядко имат нашата тънка чувствителност и дълбока емоционалност, нали знаеш. А да ти кажа пък аз, някой път просто се притесняват от нашите причудливи изблици и затова реагират леко неадекватно. Харесало му е, даже се е трогнал, но не знае как точно да реагира :)))
Прекрасно стихотворение, още повече, че е посветено на любимия човек просто от любов...
Поздрави!
цитирай
6. donchevav - Благодаря, сигурно си права. А може ...
20.04.2014 21:05
Благодаря, сигурно си права. А може би мъжете също искат да изглеждат в очите ни вечно млади, както ние, жените, бихме искали да изглеждаме в техните. А аз съм започнала да правя едни обобщения, едни психоанализи:))) Изобщо не помислих. Но той хареса питката и тортата "Гараш" в негова чест - това беше по-важно - и за него, и за мене! Поздрави!
цитирай
7. paciencia - Да е жив и здрав рожденикът!
21.04.2014 20:01
Чудесно посвещение! Много нежно и топло и с толкова обич! А заедно с Гараша и питката е чудесен подарък! Още дълги години да бъдете заедно!
цитирай
8. donchevav - Благодаря много! Поздрави!
21.04.2014 23:28
Благодаря много! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3062295
Постинги: 329
Коментари: 7834
Гласове: 53627
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930