Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2019 08:17 - Безкрайност в незабравчено синьо
Автор: donchevav Категория: Поезия   
Прочетен: 6050 Коментари: 40 Гласове:
37

Последна промяна: 02.05.2019 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





        image










                    image





    image



image













Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Щастливи майски дни, Вени.
02.05.2019 09:03
Живя,живя и бра красота, та да има и за нас тук!
цитирай
2. ambroziia - Поздравления, Вени, и за това проницание!
02.05.2019 09:20
Животът е низ от мигове.
Ако знаем, ако можем, ако се научим да ценим
и се наслаждаваме на всеки миг от Него -
то какво по-голямо Щастие от това!?...
Щастливи и ползотворни майски дни!
цитирай
3. vania23 - Прекрасно е, Вени!
02.05.2019 09:27
И стихотворението ти, и мъдрия ти съвет и споделените послания в клиповете...
Да, това е тайната. Жалко, че е толкова трудно постижима.
Красив и щастлив май!
цитирай
4. donchevav - Живя, живя и бра красота, та да има и ...
02.05.2019 09:30
rosiela написа:
Живя,живя и бра красота, та да има и за нас тук!


Благодаря ти, Росе! Живях, брах - сполай на Бога - но очи жадни, ръце - все протегнати напред в опит да сграбчат и следващия миг. Човещина! Виждаш ли на клипа - сините незабравки, които младото момиче носи априори - в очите си, в усмивката, в сиянието на чистотата и невинността си; и старостта, която трескаво стиска в ръце сноп незабравки - а те синеят между посинелите артритени пръсти не по-малко силно, не по-малко чисто и невинно. Неслучайно тези цветя са наречени незабравки, не мислиш ли? Като букет от красивите мигове, които сме преживели, както казваш и ти.
Благодаря ти за добрия поглед! Щастливи майски дни, весели празници!
цитирай
5. donchevav - Животът е низ от мигове. Ако знаем, ...
02.05.2019 09:44
ambroziia написа:
Животът е низ от мигове.
Ако знаем, ако можем, ако се научим да ценим
и се наслаждаваме на всеки миг от Него -
то какво по-голямо Щастие от това!?...
Щастливи и ползотворни майски дни!


Красиво си се изразила, скъпа Амброзия! Хареса ми и начинът, по който си използвала главните букви - да, Него, негово величество Живота, и да, най-великия повелител на нашите мечти и стремежи - Н.В. Щастието. Няколко пъти редактирах, за да изпиша и думата безкрайност с главна буква, но не ми стигна куражът ... може би от респект към това несъизмеримо с човешкото в нас, екзистенциално понятие...
Напълно съм съгласна с тебе, скъпа приятелко - красивите мигове трябва да се ценят - и да се умножават! Пожелавам ти много мигове на щастие в прекрасните майски дни! Поздрави!
цитирай
6. toti55 - Поздрави!
02.05.2019 09:52
Копринено стихче, а мелодията му
си е чиста поезия.

Щастливи майски дни!
цитирай
7. donchevav - И стихотворението ти, и мъдрия ти ...
02.05.2019 10:10
vania23 написа:
И стихотворението ти, и мъдрия ти съвет и споделените послания в клиповете...
Да, това е тайната. Жалко, че е толкова трудно постижима.
Красив и щастлив май!


Благодаря ти, мила Ваня! Да, това е тайната на живота... може би. В един момент ти се струва, че си прозрял до дъно тайните на битието, в другия се изправяш пред него гол и треперещ, слаб, зависим и уязвим пред безкрайностите на неговата сила, неразгадаемост, непобедимост.
Великото чудо Живот! Не се чувствам стара, макар че съм свикнала да ми го вменяват като качество още от безбожно младата ми възраст на четирийсетгодишна:)))) Как стара - та аз само преди десетина-петнайсет дни станах баба:))) Мисля, че бях ти се похвалила:))) Чакат ме, чакат ... с Божията помощ всичко е напред!
Странно изживяване е с цялата си душа, с мозъка и нервите си, почти осезателно да усетиш как хоризонтите пред тебе се раздигат, как пътят ти се удължава, а бъдещето засиява с нови цветове на дъгата, когато едно малко същество влезе в живота ти на баба! Велико усещане е! Всеки трябва да го изпита! И да продължи напред - към нови светли мигове в живота си, които иначе никога не би преживял!
Прегръдка, приятелко! Щастлив месец май!
цитирай
8. katan - Щастливи майски мигове, Венетче!
02.05.2019 10:15
Много мигове събрани в дни и години!
Огрени от незабравчено сини очи!
Песенно ми прозвуча стихотворението. Поздравно, без случайности! Дъхаво, чисто, свежо, младо, красиво!
Щастлива да си ти самата!
Бях ли? Не бях ли?
Хубави въпроси и красиво зададени, но ...
Беше и СИ!
И ще те има в незабравчено сините очи!
Очаквах майското ти творение, но то надмина очакванията ми:)!
Поздрав и майска прегръдка, скъпа приятелко!
цитирай
9. emelika - Благодаря за незабравченото синьо!
02.05.2019 10:46
Благодаря за пеещите думи!
Благодаря за пулса тих!
Благодаря ,че тебе срещнах тук!
цитирай
10. donchevav - Копринено стихче, а мелодията м...
02.05.2019 10:55
toti55 написа:
Копринено стихче, а мелодията му
си е чиста поезия.

Щастливи майски дни!


Благодаря, Тоти! Пишеш такива зрели и професионални стихове, че сигурно знаеш - нямам кой знае какви заслуги нито за песенността, нито за ефирността - преди мене са ги открили големите, просто следвам образците:)
Поздрави със сърдечна благодарност и с пожелание за нови вдъхновения в чудно свежите дни и нежно уханните нощи на май! Весели празници!
цитирай
11. donchevav - Много мигове събрани в дни и годи...
02.05.2019 11:01
katan написа:
Много мигове събрани в дни и години!
Огрени от незабравчено сини очи!
Песенно ми прозвуча стихотворението. Поздравно, без случайности! Дъхаво, чисто, свежо, младо, красиво!
Щастлива да си ти самата!
Бях ли? Не бях ли?
Хубави въпроси и красиво зададени, но ...
Беше и СИ!
И ще те има в незабравчено сините очи!
Очаквах майското ти творение, но то надмина очакванията ми:)!
Поздрав и майска прегръдка, скъпа приятелко!


Бях ли - не бях ли... Но съм. Това е най-важното. Виж, за "бъда" можем само да се молим и да се надяваме. Може би това е старостта - осъзнаване силата на мига, вкопчване в него. Не искам.... Но какво да говорим, ситуацията е друга и най-много напомня Багрянината "Вечната":


Сега е тя безкръвна и почти безплътна,
безгласна, неподвижна, бездиханна.
Очите са притворени и хлътнали.
и все едно - дали Мария, или Анна е,
и все едно - да молите и плачете -
не ще се вдигнат тънките клепачи,
не ще помръднат стиснатите устни -
последния въздъх и стон изпуснали.
И ето че широк и чужд е вече пръстенът
на нейните ръце, навеки скръстени.
Но чувате ли вие писъка невинен
на рожбата й в люлката съседна?
Там нейната безсмъртна кръв е минала
и нейната душа на тоя свят отседнала.
Ще минат дни, години и столетия
и устните на двама млади, слети,
ше шепнат пак "Мария" или "Анна"
в нощта сред пролетни благоухания.
А внучката ще носи всичко: името,
очите, устните, косите - на незримата.

Какво повече да кажеш! Класика - и в поезията, и в живота!
Прегръдка от цялото ми сърце, мила Кате! Бъди все така сърдечна и отзивчива, мъдра, всеобемаща пространството с добротата и опрощението си! Бъди щастлива жена, радвай се на синове и внуци, живей за мига, но и за онзи все нов, все по-красив и примамлив живот наоколо, бъди в съзвучие с него, вечно млада, красива, незаменима чрез силата на човешката обич и благодарност!
цитирай
12. emi1ts - Поздрави мила Вени!
02.05.2019 11:12
Красиво и нежно е твоето незабравчено синьо!:)Животът от плюс минус безкрайност с всички незабравими мигове!Благодаря за прекрасните пожелания!Нека и със сигурност ще имаш много щастливи мигове и изживявания!Прегръщам те!Прекрасни майски дни!
цитирай
13. donchevav - Благодаря за пеещите думи! Бл...
02.05.2019 11:20
emelika написа:
Благодаря за пеещите думи!
Благодаря за пулса тих!
Благодаря ,че тебе срещнах тук!


Благодаря ти и аз, Елена, твоите уши, твоите очи и сърце, всичко в тебе е настроено да вижда красотата и добротата, да ги търси и открива и в най-дребните неща! И за мене срещата с тебе е изживяване - казвала съм ти го. Мъдростта на прозренията ти, есеистичното мислене и изказ в стила на онова неподражаемо евтимиевско "плетение словес", което никъде другаде освен у първоизточника не бях срещала, това размиване на темпоралните и пространствени граници, какво говоря - заличаването на границите между човешкото, природното и божественото - непостижима нагласа и светоотражение си! И не ти връщам реверанса - наистина благодаря, че мога да те чета... Което ми напомни, че по една или друга причина отдавна не съм влизала в блога ти:))) Ще го направя още сега, винаги имаш нещо за мене, да изплакна очи и душа! Поздрави и прегръдки, весели майски празници, свежи усещания, неподражаеми поетически изблици, щастливи мигове в чудните дни!
цитирай
14. mt46 - Привет, Вени!
02.05.2019 12:24
Безкрайността се състои от безброй мигове... Пожелавам ти повече хубави мигове, часове, дни, години!...
цитирай
15. donchevav - Красиво и нежно е твоето незабра...
02.05.2019 12:31
emi1ts написа:
Красиво и нежно е твоето незабравчено синьо!:)Животът от плюс минус безкрайност с всички незабравими мигове!Благодаря за прекрасните пожелания!Нека и със сигурност ще имаш много щастливи мигове и изживявания!Прегръщам те!Прекрасни майски дни!


Мила Еми, благодаря ти! Животът от минус до плюс безкрайност - хванала си най-същественото, сполай ти! Пожелавам ти тази динамика на живот, тази пълнота и плътност - и тази радост от усещането за пълноценност и сила, от сливане с вековечното в нас, от безпределност в увереността за пребъдване, от ликуване, преливащо миговете един в друг в щастлива безкрайност! Незабравчено синьо да ти е през май, приятелко - успешно и весело! Прегръдка!
цитирай
16. donchevav - Безкрайността се състои от безброй ...
02.05.2019 12:42
mt46 написа:
Безкрайността се състои от безброй мигове... Пожелавам ти повече хубави мигове, часове, дни, години!...


Безкрайността като низ от преливащи един в друг мигове - огърлица от светещи камъчета, всеки в своя цвят и прелест, всеки със своята сила и ъгъл на пречупване, всеки със своята красота и ценност! Дай боже всекиму такъв накит - и то само от диамантчета - да кити не шията, а дните си до амина!:))) И на тебе ти го пожелавам, скъпи Марине!
Щастлив месец май!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Възхитително, Венета!
02.05.2019 13:52
И поетично , и мелодично!
Чудя се стихове ли са или песен!
Животът е непредсказуем! Казват ,че очите са врата към душата на човека!
Обожавам светлите очи! Спомням си една моя леля, която не ме беше виждала от години, как втренчи поглед в очите ми Да види, дали не са се променили с времето?! Явно установи, че не, от доволния й поглед пролича!
Въпреки това, жената в живота ми е тъмноока, с почти черни очи?
Все пак успях да предам моя цвят на очите и на децата-тук заслугата неоспоримо е моя! С усмивка!
Това във връзка с незабравченото синьо!

На истински поет като тебе с пожелание за нови, творчески успехи!
цитирай
18. blogvayvof - Ехо от вечността
02.05.2019 14:01

Стихотворението е миг от безкрайността.
Изведнъж донася настроение и друго, по-добро усещане за деня.
В момента посещавам курс по италиански език и изпаднах във
възторг от прибавените песни, които звучат като ехо към
хубавото стихотворение.
Поздрав!
цитирай
19. donchevav - И поетично, и мелодично! Чудя се ...
02.05.2019 14:49
leonleonovpom2 написа:
И поетично , и мелодично!
Чудя се стихове ли са или песен!
Животът е непредсказуем! Казват ,че очите са врата към душата на човека!
Обожавам светлите очи! Спомням си една моя леля, която не ме беше виждала от години, как втренчи поглед в очите ми Да види, дали не са се променили с времето?! Явно установи, че не, от доволния й поглед пролича!
Въпреки това, жената в живота ми е тъмноока, с почти черни очи?
Все пак успях да предам моя цвят на очите и на децата-тук заслугата неоспоримо е моя! С усмивка!
Това във връзка с незабравченото синьо!

На истински поет като тебе с пожелание за нови, творчески успехи!


Очите като врата към душата на човека.. Много поетично казано, много красиво! Благодаря ти, Лео! Харесвам тъмните очи, струват ми се по-дълбоки и по-топли. Е, може би защото съпругът ми има такива:))) Иначе всички в моя род по бащина линия са със сини очи - моите пък са зелени. Това стана причина за голям спор и гадаене за новородената ни внучка - очите й са като незабравки, но снаха ми, сама русокоска и синеочка като всяка полякиня, иска зелени очи, като на едноимката баба:) Зелените очи не са много добри, казват, че били малко вещерски. А сините...не знам, за мене сините очи са една идея по-строги и по-студени, особено сивосините мъжки очи - погледът им едновременно реже като бръснач и тежи като олово:))) Поздравления за майсторството да предадеш синьото напред в рода - мисля, че сините очи са богатство, нещо рядко и ценно при нас, българите! Жив и здрав бъди - и ти, и голямото ти семейство! Весел и щастлив месец май, хубави празници!
цитирай
20. donchevav - Стихотворението е миг от безк...
02.05.2019 15:17
blogvayvof написа:

Стихотворението е миг от безкрайността.
Изведнъж донася настроение и друго, по-добро усещане за деня.
В момента посещавам курс по италиански език и изпаднах във
възторг от прибавените песни, които звучат като ехо към
хубавото стихотворение.
Поздрав!


Курс по италиански? Страхотно? И аз учих малко покрай снаха си този език. Предстоеше й някаква бизнес среща в Милано и от фирмата й предоставиха всякакви възможни съвременни средства за интензивно усвояване на този език. Ползвах нейните интерактивни програми и онлайн курсове, исках да я насърча като млада снаха в къщата, да я подкрепя - аз, с моето филологическо образование и афинитет към езиците, нея, чужденката в България. Оказа се обаче,че след 15 дни тя вече беше научила всичко, което й трябва, отиде на срещата, проведе успешно всички разговори и доведе италианците като инвеститори в БГ - а аз си останах на нивото да се заслушвам в стари италиански шлагери и да си превеждам съдържанието на текстовете им де буквално, де по смисъл. И тук много исках да дам моя превод на прекрасната "L'immensità" на Дж. Дорели, но не ми стигна куража:) Но ако ти я преведеш, скъпи Вай Воф, мога да кача твоя превод в постинга:)))
Благодаря за хубавите думи, радвам се, че моите стихчета са те докоснали! Честит месец май, весели майски празници!
цитирай
21. mrazekoff - Вени,
02.05.2019 16:10
тези красиви песни допълват мъдростта на поста ти. Винаги съм си слушал с огромно удоволствие. Говоря за първата и втората - на Лилито - българския текст. Третата е осъвременена и няма силата на на другите две. /така го чувствам аз, пък и Джана Нанини не ми е от най-любимите певици/. Все пак, най-важното е посланието на поста ти, а то е прекрасно! Щастливи майски дни ти пожелавам и аз!
цитирай
22. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=jkRwSTJ1cj0
02.05.2019 17:37
mrazekoff написа:
тези красиви песни допълват мъдростта на поста ти. Винаги съм си слушал с огромно удоволствие. Говоря за първата и втората - на Лилито - българския текст. Третата е осъвременена и няма силата на на другите две. /така го чувствам аз, пък и Джана Нанини не ми е от най-любимите певици/. Все пак, най-важното е посланието на поста ти, а то е прекрасно! Щастливи майски дни ти пожелавам и аз!


Да, и на мене двете изпълнения са ми любими - италианският оригинал по един начин, изпълнението на Лили - по друг, при това много, много въздействащ. Искаше ми се да публикувам и текстовете - толкова са силни, пренасят някъде далече, в миналото, в младостта, във времето на първите любови и първите разочарования!:) Невероятна песен!
Джана Нанини ми е почти непозната. Публикувах и нейното изпълнение от коректност - а и да се види, че и в наши дни тази песен е все още актуална, не е забравена. Мислех да включа и още едно изпълнение - на една италианска певица, актриса и тв водеща - Мина. Много красиво изпълнение от 1967г. Ето линк:
https://www.youtube/watch?v=jkRwSTJ1cj0
Благодаря за хубавите отзиви и пожелания!
Поздрави, Стефане! Здраве, успех и късмет - и красиви майски вдъхновения!
цитирай
23. troia - Здравей, Вени!
02.05.2019 22:56
Красиво стихотворение. Философско! И сега се питам кои сини очи те вдъхновиха?!:)
В едно съм сигурна - това са добри очи.
Приятна вечер и много усмивки!
цитирай
24. donchevav - Красиво стихотворение. Филосо...
02.05.2019 23:39
troia написа:
Красиво стихотворение. Философско! И сега се питам кои сини очи те вдъхновиха?!:)
В едно съм сигурна - това са добри очи.
Приятна вечер и много усмивки!


Позна - не знам как, но позна:))) Сините като незабравка очи на моята новородена първа внучка, мила Кате, сигурно те са в основата, макар че едва сега, като ми зададе този въпрос, си дадох сметка. Мислех си, че всичко е тръгнало от клипа с незабравките /първия клип горе/, но подсъзнателно нещата са стояли по друг начин.
Прегръщам те, мила приятелко - и идвам при тебе. Бях се залисала покрай тези радостни събития в семейството ни - и може да съм пропуснала нещо, например някоя хубава приказка. Веднага ще наваксам! Усмихнат месец май и на тебе, здраве и вдъхновения за нови красиви истории!
цитирай
25. troia - Мила Вени,
03.05.2019 11:17
честито внуче! Да ти е здраво и щастливо! Това е голяма радост, така че е нормално да се отдадеш на семейството си. Реалният живот е винаги над и пред виртуалния!
Стихотворението ти е много емоционално и затова се досетих, че имаш Муза. То си личи.:)
Много се радвам за теб! Пожелавам ти един радостен, слънчев и щастлив месец май!
цитирай
26. mrazekoff - Вени,
03.05.2019 12:40
току що видях и изпълнението на великата Мина. Изпълнение от 1967 година, но също така не ми допадна, както и това на Джана Нанини. Просто всичко си тежи на мястото и оригинала си е единствен и неповторим! Тъй както всеки един певец си има собствен почерк и неговите хитове са пататът му останал във времето, така и различните кавъри нямат силата на оригинала. Е, има и изключения, когато копията са надминали оригиналите, но това са единични случаи. От незабравимите песни от миналото са ми направили впечатления тези на великата Мина - https://www.youtube/watch?v=tocw-aQBziE и българската версия на великата Паша Христова: https://www.youtube/watch?v=vBfZcbDXVQ8

Едни прекрасни изпълнения, като музика и текст - шедьоври!
Може би в младостта си сме ги съпреживявали тези изпълнение ис красотата на музиката и със съдържателността и на смислеността на текстовете - дълга тема.
Благодаря ти!
Красиви и усмихнати празници ти пожелавам!
цитирай
27. donchevav - честито внуче! Да ти е здраво и ща...
03.05.2019 15:41
[quote=troia]честито внуче! Да ти е здраво и щастливо! Това е голяма радост, така че е нормално да се отдадеш на семейството си. Реалният живот е винаги над и пред виртуалния!
Стихотворението ти е много емоционално и затова се досетих, че имаш Муза. То си личи.:)
Много се радвам за теб! Пожелавам ти един радостен, слънчев и щастлив месец май![/quote

:)))
Благодаря ти, мила! Да ти се връща - неземна е тази радост, с нищо не може да се сравни, дори с раждането на собствено дете! Ами... животът започва отначало - памперси, хранене, приспиване, първа усмивка, първо обръщане, зъбче, гукане, прохождане - светът става отново млад и изпълнен с надежди! Само здраве да е! Здраве и късмет и на тебе, мила Кате, и на всички вкъщи! Прегръдка!
цитирай
28. donchevav - току що видях и изпълнението на в...
03.05.2019 16:22
mrazekoff написа:
току що видях и изпълнението на великата Мина. Изпълнение от 1967 година, но също така не ми допадна, както и това на Джана Нанини. Просто всичко си тежи на мястото и оригинала си е единствен и неповторим! Тъй както всеки един певец си има собствен почерк и неговите хитове са пататът му останал във времето, така и различните кавъри нямат силата на оригинала. Е, има и изключения, когато копията са надминали оригиналите, но това са единични случаи. От незабравимите песни от миналото са ми направили впечатления тези на великата Мина - https://www/watch?v=tocw-aQBziE и българската версия на великата Паша Христова: https://www/watch?v=vBfZcbDXVQ8

Едни прекрасни изпълнения, като музика и текст - шедьоври!
Може би в младостта си сме ги съпреживявали тези изпълнение ис красотата на музиката и със съдържателността и на смислеността на текстовете - дълга тема.
Благодаря ти!
Красиви и усмихнати празници ти пожелавам!



О, да, напълно съм съгласна с тебе! Благодаря ти, че ми напомни за "Една година любов" - обичах тази песен и в двете изпълнения. И Мина, и нашата Паша са уникални изпълнителки, а песента е вълшебна - и, прав си, свързана е с младостта ни ... наистина друга тема, дълга тема:)))
Съгласна съм и за силата на въздействие на оригинала. Мина изпълнява и "Пароле, пароле" -не съм сигурна кой й партнира, може би Челентано, тя нали все с него прави дуетите си. Но колко по-различно е звученето на тази песен в изпълнение на Далида /с Ален Делон/, каква мощ и финес едновременно, какво въздействие!
Благодаря ти за проявения интерес, скъпи Стефане - и за съпричастието в музикален план! Поздрави с пожелание за весело посрещане на големия празник Гергьовден!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Да ти е жива и здрава внучката ,Венета!
03.05.2019 16:33
Права си, майка ми казваше, че не знам какво е да имаш внуче!? Че то е много повече от дете, собствено!
Беше права, така е!
Радост голяма са!
Иначе, очите на новородените са са обикновено сини После се променят! И понеже в двата рода синеоки и тъмнооки са приблизително по равно ,рледричаха ,че на нашите деца ще се променят Не, запазиха се!
Смятам, че ще се запазят и при твоето слънчице, генът за цвета им е много силен при него! Малкото ти съкровище!

Желая ти много радостни дни с най-новото ти занимание!
цитирай
30. donchevav - Права си, майка ми казваше, че не ...
03.05.2019 22:39
leonleonovpom2 написа:
Права си, майка ми казваше, че не знам какво е да имаш внуче!? Че то е много повече от дете, собствено!
Беше права, така е!
Радост голяма са!
Иначе, очите на новородените са са обикновено сини После се променят! И понеже в двата рода синеоки и тъмнооки са приблизително по равно ,рледричаха ,че на нашите деца ще се променят Не, запазиха се!
Смятам, че ще се запазят и при твоето слънчице, генът за цвета им е много силен при него! Малкото ти съкровище!

Желая ти много радостни дни с най-новото ти занимание!



Благодаря ти, Лео, стопли ме! Като брат те почувствах- толкова мили са думите ти! Да, голяма радост си е - а при нас е и малко /или по-скоро голямо/ чудо - след години в очакване:)))
И затова е Виктория. Е, и заради буквичката на баба си - нещо, което децата по много мил начин, с пожеланието да стане като баба си, да прави това или онова като баба си, постоянно ми напомнят. Може би защото се очертава да бъда главният бавач/ бавачка. Ще се помага, няма как, трябва да се помага, макар че на тоя етап моите неразсадени домати и пипер яко се сърдят. Но то пък и време не дава за по-смела интервенция в градините - с тия обещания за сутрешни слани... Та така при нас. Уча се да бъда баба - сладка наука! Блогът и другите занимавки остават засега малко на заден план. Макар че... ще видим:)))
Още веднъж ти благодаря, скъпи Лео - за добрите съвети, за отношението, за приятелството ти! Поздрави от сърце!
цитирай
31. to4ilka - Здравей,Вени,
14.05.2019 10:24
Копнежност,нежност и безбрежност,много хубаво звучи,майстор си на думите,поздравления за красивото изживяване да станеш баба,а може би по едно и също време сме станали "колежки"??!!Не знам дали сте близо за да се радвате всички на новото човече,дано да е така,пожелавам ти го,поздрав най-сърдечен,твой приятел вечен...
цитирай
32. donchevav - Копнежност, нежност и безбрежн...
14.05.2019 13:07
to4ilka написа:
Копнежност,нежност и безбрежност,много хубаво звучи,майстор си на думите,поздравления за красивото изживяване да станеш баба,а може би по едно и също време сме станали "колежки"??!!Не знам дали сте близо за да се радвате всички на новото човече,дано да е така,пожелавам ти го,поздрав най-сърдечен,твой приятел вечен...


Благодаря ти, мила Галя! Честито и на тебе - от сърце! Още едно нещо, което ще ни свързва занапред освен вкусните гозби:) Жив и здрав да е новият член на вашето семейство и щастливо бабинство! Наистина е уникално изживяване! Децата са близо до нас и отскачаме от време на време - да им занесем малко домашна храна, че снахата няма никакво време за готвене с това същество, да се порадваме на малкото съкровище, да са похалосваме и повдетиняваме малко:))))Да дава Господ живот и здраве само, това се моля!
Прегръдка, приятелко - и не ме забравяй! Щастливи мигове с малкото внуче! Да е здраво - и много да ви радва! Весела пролет!
цитирай
33. avangardi - Красиво пожелание! Красиви песни!
16.05.2019 12:37
Да ти е жива и здрава внучката, Вени! Неземна е тази радост!
С много обич!
цитирай
34. donchevav - Да ти е жива и здрава внучката, Вени! ...
17.05.2019 17:33
avangardi написа:
Да ти е жива и здрава внучката, Вени! Неземна е тази радост!
С много обич!


Благодаря ти, мила Или! Прегръдка и от мене с много обич - и с пожелание за здраве и светли дни!
цитирай
35. batogo - !!!:))) Благодаря ти за чудесните пожелания, Вени!
23.05.2019 12:22
Да си жива и здрава и да се радваш на живота в неговата Божествена цялост, хармония и единство!
цитирай
36. donchevav - Да си жива и здрава и да се радваш на ...
23.05.2019 22:50
batogo написа:
Да си жива и здрава и да се радваш на живота в неговата Божествена цялост, хармония и единство!


Красиво пожелание - красиво и мъдро! Благодаря ти, скъпи batogo! Светъл празник в утрешния ден! Весели майски дни!
цитирай
37. emi1ts - Поздрави мила Вени!
24.05.2019 08:12
Много красиви и лазурни за майските дни тази година.Твоите пожелания явно оказаха това прекрасно въздействие!Прегръдки мила приятелко.Поздрав и с днешният многозначим ,празничен и много специален ден- 24 май - ден на славянската писменост ,на българската просвета и култура!Светъл празничен ден днес!
цитирай
38. troia - Честит празник, Вени!
24.05.2019 11:12
Един учител цял живот си остава учител. Тази професия е призвание.
Пожелавам ти лично щастие и много поезия в теб и около теб!
цитирай
39. donchevav - Много красиви и лазурни за майските ...
24.05.2019 22:55
emi1ts написа:
Много красиви и лазурни за майските дни тази година.Твоите пожелания явно оказаха това прекрасно въздействие!Прегръдки мила приятелко.Поздрав и с днешният многозначим ,празничен и много специален ден- 24 май - ден на славянската писменост ,на българската просвета и култура!Светъл празничен ден днес!


Благодаря ти, мила Еми! Да, месец май тази година беше особено свеж и лазурен - често, като повее игрив пролетен ветрец, затварям очи и ми се струва, че е морски бриз - получава се:))) И ето ти професионална деформация - мине ли 24 май, всичко в мене почва да ликува: "Ваканция-я! Море-е!" Лятото е на прага - време е да стягаме куфарите! Е, на мене ми се налага да поостана някой ден още далеч от любимите летни дестинации, но до 2-3 седмици се надявам да приключа с всичко и да запея с пълен глас: "И замирисва на море-е!"
Щастливи последни пролетни дни, мила Еми! Весело лято!
цитирай
40. donchevav - Един учител цял живот си остава у...
24.05.2019 23:17
troia написа:
Един учител цял живот си остава учител. Тази професия е призвание.
Пожелавам ти лично щастие и много поезия в теб и около теб!


Благодаря ти, Кате! Тази година съм на две срещи на випуски - толкова е вълнуващо! И да искаш, не можеш да забравиш, че си учител. И уж са минали толкова години - за единия ми випуск - 25 години, уж годините са променили всички - а в един момент разбираш - пред тебе стоят същите момичета и момчета, както тогава, в 11-ти клас, и всички очакват потвърждението ти, одобрението ти, всички искат да покажат най-доброто, което са постигнали, да те впечатлят, да те спечелят - и всички толкова се обичате - като тогава. "Един неразделен клас" ...
Благодаря, че си се сетила за мене в този празничен ден, мила приятелко, за чудесните пожелания, за доверието! Светли вдъхновения и за тебе, много здраве, успех и късмет!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3037500
Постинги: 329
Коментари: 7830
Гласове: 53274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031