Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 04:23 - Храст от роза отвън - вътре котката...
Автор: donchevav Категория: Поезия   
Прочетен: 1749 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 15.02.2018 12:48




                               Храст от роза отвън - вътре котката...



                                                                                      Тогава ще си сложа шапката,
                                                                                      ще се сбогувам - сбогом с котката,
                                                                                      и ще излезна да те търся.
                                                                                                                                 Биньо Иванов



image



Храст от роза - цял в сняг - проследява ме -
гони моето палто да го дере.
Сгушвам палтото в мен - февруари е.
Скреж дъха ми преде. Вкъщи котката
пази парното и сънува камината.

Храст от роза - цял в сняг - притежава ме -
а под него кокичета кукнали
на снега, дето уж все го чакахме,
но омръзна дори и на котката,
котараци през марта сънуваща.

Февруари е - храст от роза - съблича ме -
жило скреж да забие мечтае си.
Аз харизвам му всички кокичета
и снега, дето вече проклинаме,
и се скривам при парното с котката.

Храст от роза - без цвят - февруари е,
а под него - кокичета кукнали,
двете с котката марта сънуваме,
зад комина пък спят котараците,
а коминът сънува камината...

image

                                   2.02.2014 г.



Тагове:   Роза,   храст,   котката,


Гласувай:
3



Следващ постинг

1. mt46 - Поздрав, Вени!...
28.11.2015 23:24
Хубава стихо-картина...
ПП: И аз в началото не бях коментиран. Дори не знаех как се оформя текст... :)
цитирай
2. donchevav - Благодаря ти, Марине, да, началото ...
28.11.2015 23:37
Благодаря ти, Марине, да, началото беше трудно - нещо ми се беше смрачнило, пък тук - непознато, всичко ново, хиляди неизвестни. Първо ми подаде ръка precoria, после benitta. И постепенно всичко тръгна...вече почти две години направих и аз:)))) Поздрави, приятелю - и благодаря за подкрепата! Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3042256
Постинги: 329
Коментари: 7832
Гласове: 53376
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031