Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 01:08 - LA KUMPARSITA
Автор: donchevav Категория: Музика   
Прочетен: 524 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.12.2014 08:44



 

La Kumparsita

Вятър в косите ми -
полъх отнякъде свеж.
Свеж? Колко свежа
може да бъде
една вечност?
Оксиморон
без претенции
за поетичност.
/или каквото и да било там внушение/.
Просто вечност,
която в този миг ме докосва.

Вечното аржентинско танго!
Песента, която свързваше родителите ми
и тогава,
когато се разделиха -
всеки приел като изкупление своя бряг от вечността.

Днес, разлюляна сама на скалистия бряг,
все по-често се взирам отвъд.
Посрещам житейските бури
с все по-плитка въздишка.
Белите чайки на спомена
слизат все по-ниско. 
Душата ми копнее за кротко отплуване.

Но - рано е, чувствам го -още е рано,
да се сбогувам с пристана.
Познавам очите си:
те още търсят слънцето
и тогава,
когато слезе на запад,
зад баира в разкопките.
Познавам сърцето си -
ще продължава да помпи
спастичната болка,
докато разпилее се в милион сърчица
в транса неистов на бяла магия...

Твоето сърчице, мамо,
беше такова -
носеше ни го в топлите длани,

с които ни прегръщаше

на сбогуване.

А ние, забързани,
небрежно пресягахме
да го поемем
и го пъхахме в някой шкаф на съзнанието,
бързайки да си излезем-
животът ни чакаше.

Оставаше ти -
в безбрежната отчужденост
на прага висок –

все по-непосилен

за твойта скованост и болка

да го прескочиш,

да ни изпратиш до пътя...

Прескочихме го ние,

отбити внезапно от път,

за да те изпратим… 
Мила мамо, прости ни!


Първият Осми март без тебе! Липсваш ми!
 

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: donchevav
Категория: Поезия
Прочетен: 3062840
Постинги: 329
Коментари: 7834
Гласове: 53628
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930