Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2016 01:36 - Венера и Марс
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2668 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 31.05.2016 01:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Точно сега,по това време на нощта, Марс вече е достигнал най-близката си точка до Земята за последните десет години.Това го прочетох в новините тази вечер.И все пак става въпрос за 75 милиона километра.
    Разстоянието между Марс и Венера в познатия на всички нас смисъл - силният и нежният пол,зависи от други неща,но аз сега с удоволствие ви предлагам един диалог, който шеговито и спонтанно си проведохме с Бенита наскоро в социалната мрежа.Симпатични са ми такива мигове на вдъхновение за рими, пък дори и най-непретенциозно подесени.Разбира се, и аз и тя разчитаме на доброто ви чувство за хумор.А също и да не сте много критични към нашето стихоплетство. :)


          Поздрави:
                              benitta
                                shining





                      *******


image


Тя:
Най-добре е във гората -
спира всеки шум в главата!
Слънце тайно се прокрадва -
стреса с лекота открадва!
Ето - и калинка ме полази,
а по пътя Охлю-Бохлю гази.:)
През поточе преминавам,
ех,да можех с него да отплавам...


Той:
Да,отплавай към земи незнайни,
към поляни и горички,пълни с тайни.
Шарени от слънчевите ласки
и богати с причудливи краски.


Тя:
Но ще взема и таблета,
за да има някой в нета,
дето знае и разбира,
как със мен да рецитира!


Той:
Виж,таблетът тук ненужен се явява,
щом ветрец приятелските мисли ти довява.
Споделена радост от щурци,калинки и комари
нещо обичайно е между приятелите стари.

Тя:
Може и така - с лъчи да правим връзка
или с капчици,ако запръска.
Може и в крилце на птица
поздрав да завия.Ех,че съм умница! :)))


Той:
В узряла майска нощ,миришеща на пролет,
на славеи и на други нощни птици,
спонтанно случил се душевен полет
те среща с някоя чаровница-умница.


Тя:
             .........................    :)


Той:
В очите блясват пламъчета кат златици,
сърцето затуптява учестено.
Изглежда сякаш срещнал си царица,
насън или наяве - не е уточнено. :)

Тя:
Царица съм да си откривам
и там,в сърцето да си скривам -
вълшебни хора за душата,
потърсени накрай земята!


Той:
Понякога в сърцето пазим тайни скрити,
за някои хора, да речем -  душевно лековити.
Богатство е туй твоето умение,
признавам ти - царица си и мое вдъхновение! :)

Тя:
Аз нищо няма повече да кажа,
красиво стана - да не го омажа. :)))
С усмивка слагам моята корона
и ех...приляга ми да съм кокона. :)))

Той:
Добър финал на вечерта омайна,
Короната те прави някак по-сияйна.
Със "Лека нощ!" завършваме сега,
до нова среща в утринната синева!



image

                              ******



     И ще продължа още малко с лятното настроение.Пък и то лятото май наистина вече дойде.Това тук е текста на песента от клипа.Успях да издиря английски превод и да го преведа на български за вас.А иначе с удоволствие бих превел и от унгарски,само че знам само няколко думи. :)
    Симпатичната красавица Силвия  е от унгарската формация Нокс,която вече се разпадна,но в годините между 2002-2009 направиха няколко албума със приятна музика,съчетание между традиционни унгарски мотиви и модерно звучене.Аз ги знам от 2005,когато участваха в конкурса Евровизия и оттогава си ги харесвам.Надявам се да се насладите на усмихнатата музика и лъчезарния текст.

Слънчево лято желая на всички!  
                                                          
                                              shining



                      
*******


Прегръщай ме стотици пъти

Лятото се върна отново в сърцето ми
Навсякъде около мен е пълно с цветя
С най-красивото закичих косата си
Всички знаят - вече имам любим!

Толкова много мечтах за това
Да съм сама беше студено
Красив огън има в мен - за теб!
Забравих всички онези сълзи

Притискай ме в прегръдките си още и още!
Нека устните ни плътно се слеят в целувка
Обичай ме пак и пак,без да спираш!
Как бих могла да обичам някой друг!
Прегръщай ме стотици пъти!
Готова съм за този удивително-прелестен грях
Прегръщай ме стотици пъти!
Как бих могла да обичам някой друг!

Лятото се върна отново в сърцето ми
Чуден е светът, толкова слънчев и ярък
Целувки, смълчаност, песни сред тревата
Усещам се изпълнена с любов!

Толкова много мечтах за това
Да вървим заедно по пътя си
Чувствам се обвързана от вярата си в теб
И затова ще те обичам завинаги!









Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Поздрави
31.05.2016 08:14
и за двамата!Много сте добри с импровизациите в стихотворна форма,изпълнени с хубави взаимни чувства!Поетична,интересна идея:)
Песента от видеото е супер свежа и предизвика при мен спонтанни усмивки!
Прекрасно лято пожелавам,с много вдъхновение и добро настроение!:)
цитирай
2. shining - 1. emi1ts
31.05.2016 09:58
Благодаря ти за поздравите!Радвам се,че пак сме заедно!И Денят на детето е утре,та и ние така-по детски се радваме и смеем.
И на теб да е чудесно лятото,оптимистично и бодро!
цитирай
3. benitta - Честит празник!
01.06.2016 08:51
Моето вътрешно дете си пожелава да не изпуска никога вълшебството на мига! Да уловиш миг е дар, дори и когато той изскача от облак, капка дъжд или песен, даже от нищото. И когато си намериш приятелче на твоята духовна честота, тогава радостта е най-детски чиста! Тук открих няколко такива ценни приятели и се надявам да не загубим връзка. А за теб - специални комплименти! :);)
Черпя виртуално по един сладолед и ... "тии летии, летии, детски спомен жиив" :)))
цитирай
4. shining - 3. benitta
01.06.2016 16:11
Ами честит празник! :) Така е- улови мига! - чел съм го и в някои умни книги,така че на прав път сме :) Да,цяло щастие е да срещнеш приятелче на твоята честота,така че мога само да съм благодарен! Няма какво да се коментираме колко сме духовити :) , искам да ти благодаря за очарователното и приятелски усмихнато партньорство! :) Приятно ми беше! А,щях да пропусна - благодаря за сладоледа! :)
цитирай
5. crep - Когато открих блог.бг - през 2011,
03.06.2016 14:02
тук беше много интересно
и се водеха много такива поетични диалози.
Къде ли отидоха тези хора.....
Липсват ми.
Поздрави!
цитирай
6. shining - 5. crep
03.06.2016 16:57
Да,нещата се влошават,видимо е.Хубаво е,че все още някои сме останали. :)
Благодаря,приятно ми беше!
Поздрави!
цитирай
7. stela50 - Здравей, Галин ! Страхотни сте, браво на вас !!!
04.06.2016 20:26
Да... имаше такива такива поетични диалози, коментари в рима
и чудесни приятелства... ето, че и сега е възможно - толкова приятно
ме изненадахте. Радвам ви се от сърце.
Хубаво е... колко е хубаво...
Прегръдки !
цитирай
8. shining - 7. stela50
05.06.2016 02:07
По повод на отминалите години и незабравимите емоции,може би понякога просто е достатъчно да упорстваш,независимо от всичко.Е,все пак всичко с някаква мярка.
И аз си спомням много хубави мигове в началото тук,но помня и няколко години по-късно,когато се появи Бени и със своите спонтанни,искрени,находчиви и красиви споделености ме впечатли не само мен,но и набързо насъбра около себе си една вярна дружина от добронамерени приятели.Та затова човек винаги трябва да е с отворени сетива за доброто и красивото.А това горното,което сътворихме преди няколко дни с нея,просто е една усмивка от сърце към всички приятели тук.
Много се радваме,че и ти си тук - в усмихнатата шарена къщурка! И ти благодаря за чудесното приятелско отношение! От името и на двама ни. :)
Поздрави!
цитирай
9. paciencia - Оооо, как съм изпуснала това очарование:)))
12.06.2016 13:24
Чудесни сте и двамата с Бени! Поздрави и повече такива моменти!
цитирай
10. shining - 9. paciencia
12.06.2016 15:04
Благодаря,успявам по някакъв начин да я върна Бени отново тук отвреме навреме,знам че и е особено приятно това! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750042
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031